Nivelul urmator .
Monitorul de Botosani
Marti, 23 Noiembrie 2010
11853
Mazda 6 a adus constructorul din Hiroshima mai aproape de statutul premium, iar recentul face lift a revizuit cateva aspect necesare ridicarii acestui model la standardele auto impuse.
Exteriorul integreaza noua grila frontala a gamei, iar farurile si stopurile au fost retusate pentru a accentua sportivitatea. Tot pentru un aspect cat mai dinamic au fost create jante de 17 si 18" cu un aspect special, tridimensional. Gama de culori disponibila pentru acest model a fost imbogatita cu patru noi nuante, doua rezervate acestui model si doua valabile pentru toata linia de modele. Interiorul a primit cateva elemente cromate si noi material pentru bord, precum si noi modele de tapiterie. Suspensia a fost revizuita pentru a reduce zgomotele ce patrund in habitaclu, fara a fi neglijata manevrabilitatea sau stabilitatea. In premiera a fost introdusa functia de asistenta la urcare (HLA) ce va usura plecarea din rampa. In momentul in care autovehiculul se afla in rampa sistemul calculeaza gradul de inclinare prevenind prin franare automata deplasarea in spate. Pe ansamblu, atmosfera din habitaclu este una aproape de premium. Pasagerii nu se pot plange de spatiu, designul bordului nu s-a demodat, iar confortul este la inaltime. Chiar si sonorizarea semnata Bose este un atu pentru multi potentiali clienti.
Motorizari Euro 5
Motorizarile disponibile pentru Mazda 6 respecta normele de poluare Euro 5, iar pentru fanii diesel exista varianta 2,2l MZR-CD, ce este oferita in trei trepte de putere, de la 129 la 180 CP, prima regasindu-se si la modelul testat de noi. Sincer, eram sceptici asupra celor 129 CP si felul in care aveau sa se comporte, dar am fost placut surprins inca din primele sute de metri parcurse. Primele doua trepte de viteza sunt mai "scurte", fapt ce favorizeaza demarajul.
Motorul raspunde in timp real la acceleratie doar dupa ce turatia trece de 1.800 rpm, dar rularea sub aceasta valoare nu are ca efect secundar trepidatii nedorite. Depasirile la drum lung nu sunt o problema, asa cum este nici condusul in mediul urban. Aici, datorita rapoartelor lungi ale treptelor superioare de viteza, te poti deplasa fara a schimba prea des vitezele. Adica poti rula in treapta a treia si la 30 km/h si la 70. Din punct de vedere dinamic, modelul a ramas orientat spre sportivitate: directia este comunicativa iar frana si acceleratia usor dozabile. Da, dozabile, chiar daca vorbim de 129 CP, pentru ca nu trebuie sa va ganditi la trasa ideala sau la sub/supravirare, ci doar la moto-ul Zoom-Zoom al companiei, ce inseamna si implicarea in condus.
Euronews
Luni, 3 Martie 2025
11853
Euronews
Luni, 3 Martie 2025
11853
TVR
Luni, 3 Februarie 2025
11853
Antena3
Luni, 3 Februarie 2025
11853