Anul trecut, Autoritatea Nationala pentru Turism a cheltuit aproximativ 5,5 milioane de euro pentru promovarea turismului romanesc in strainatate. Campaniile de publicitate s-au desfasurat prin intermediul birourilor de promovare ANT din strainatate si au fost reprezentate pe panouri stradale, la televiziuni si la targurile internationale. Toate actiunile outdoor s-au desfasurat prin inchirierea directa a spatiilor de la proprietari, fara intermedierea agentiilor de publicitate sau de media. La Viena, o campanie pe postul national TV si pe outdoor a costat ANT aproximativ 330.000 de euro, iar la Madrid reclama pe 20 de autobuze inscriptionate cu imagini reprezentative alaturi de sloganul ANT a costat aproximativ 139.000 de euro, a declarat Monica Barbuletiu, presedintele ANT. Pentru 2006 bugetul total al ANT pentru actiunile de promovare, atat in tara cat si in strainatate, a fost de 12 milioane de euro. Pentru acest an ANT estimeaza cheltuieli cu promovarea turismului in valoare de 7 milioane de euro.